Aldrig mer Donken

Mamma frågade pappa om han kunde hitta på någon middag idag. Han var väldigt påhittig och köpte mat från McDonalds... Så typiskt. Han lagar aldrig mat. Ibland kanske han lagar köttbullar och makaroner...

Grejen är att varje gång efter att jag har ätit donken-mat så mår jag så illa. Jag blir mätt på en gång, men sen går det över och jag känner mig bara slöemmig och fettig. Som om mina blodådror är igenproppade med mättat fett.
Jag känner mig fet i ansiktet också!
Jag skulle helre ha velat ha gulashsoppa eller något annat som inte är så fettigt. Tänk er hamburgarbrödet. Vitt bröd, inte ett enda gram fibrer, men många gram fett....
Och pommes friten, de är ju mer friterat skal(fett) än potatis. Potatisen inuti är nog potatismos också..

Ååååh! Jag känner mig så himla äcklig.
Det är ju ingen riktig mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här,ångrar mig varenda gång men nu har jag inte ätit skiten sedan i somras.

2008-11-30 @ 23:35:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0